📌 Projekto pavadinimas: Small-scale partnerships in vocational education and training (KA210-VET)

Mažos apimties partnerysčių projektai profesinio mokymo srityje (KA210-VET)

 

STATYBINIŲ MEDŽIAGŲ PAKARTOTINIS NAUDOJIMAS: NAUJŲ MOKYMO (SI) STANDARTŲ LINK

                                                             (3RRR TRAINING)

🎯 Projekto partneriai:

Lycée Polyvalent Le Corbusier (Strasbūras, Prancūzija)

 

VšĮ Vilniaus statybininkų rengimo centras

Projekto vertė: 60 000

 Projekto trukmė: 2025-05-01–2026-06-30

🎯 Projekto tikslai:

Projektas skirtas spręsti vis didėjančius ekologinius iššūkius, susijusius su statybinių atliekų gausėjimu, prisidėti prie žiedinės ekonomikos plėtros.  Jo pagrindinis tikslas – skatinti tvarią statybos praktiką, ypatingą dėmesį skiriant statybinių atliekų rūšiavimui, pakartotiniam naudojimui ir perdirbimui. Įgyvendinant projektą siekiama sukurti inovatyvią mokymo medžiagą, ugdyti mokinių sąmoningumą.

Papildomas tikslas: skatinti lyčių lygybę ir mokinių iš nepalankios socialinės, ekonominės ir kultūrinės aplinkos įtraukimą į projekto veiklas.

🎯 Tikslinės grupės

  • Profesijos mokytojai: rengs mokymo medžiagą, mokys atrinktus Lycée Polyvalent Le Corbusier ir Vilniaus statybininkų rengimo centro mokinius, teiks pasiūlymus, kokias tvarumo temas rekomenduojama įtraukti į profesinio mokymo programas, įgis tarptautinio bendradarbiavimo patirties.
  • Projekto partnerių mokyklų mokiniai: 18 mokinių (po 9 iš kiekvienos šalies) dalyvaus mokymuose ir kitose aplinkosauginėse veiklose, atliks paskirtas užduotis.

🏫 Numatomi projekto rezultatai:

  • Parengta mokymo medžiaga apie statybinių atliekų rūšiavimą, pakartotinį naudojimą ir perdirbimą, skirta profesinio mokymo įstaigoms ir statybų sektoriaus darbuotojams.
  • Įgyvendinti pilotiniai mokymai mokiniams, kuriuose bus naudojama naujai sukurta mokymo medžiaga.
  • Parengtos rekomendacijos profesinio mokymo įstaigoms dėl konkrečių tvarios statybos temų įtraukimo į mokymo programų modulius.
  • Skatintas mokinių iš nepalankios socialinės, ekonominės ir kultūrinės aplinkos įtraukimas į projektines veiklas, sudarant sąlygas lygiaverčiam dalyvavimui mokymuose ir praktinėse veiklose.
  • Sustiprinta lyčių lygybės sklaida statybos sektoriuje, akcentuojant, kad tvarūs sprendimai ir ekologinė atsakomybė yra visų profesijų atstovų reikalas, nepriklausomai nuo lyties.
  • Sukurta ir išplatinta informacinė medžiaga apie projekto eigą ir rezultatus siekiant skleisti gerąją patirtį nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu.