Integruotos pamokos Paupyje: kai mokymasis virsta atradimu

Viršuliškių skyriaus K24-8, K24-3 bei I kurso A2 grupės mokiniai birželio pradžioje dalyvavo netradicinėse pamokose, vykusiose viename įspūdingiausių Vilniaus rajonų – Paupyje. Šios integruotos veiklos tikslas – teorines žinias susieti su realaus gyvenimo pavyzdžiais, įtraukiant mokinius į aktyvų miesto pažinimą.
Pamokas vedė mokytojai Violeta, Vaida, Regina ir Gintaras, kurie sujungė dvimačių ir trimačių objektų braižymą, planimetriją bei fizinį ugdymą į vieningą, prasmingą visumą. Mokinių laukė praktiniai stebėjimai, erdvinis mąstymas, įvairios užduotys ir judėjimas, nagrinėjant modernų Paupio urbanistinį projektą.
Ši tarpdisciplininė patirtis leido mokiniams ne tik giliau suprasti mokomuosius dalykus, bet ir patirti, kaip architektūra, matematika ir kūno kultūra gali persipinti viename dinamiškame edukaciniame kontekste.