Ateities lyderių eko-inkubatorius
Balandžio 7 d. pirmą kartą Lietuvoje vyko moksleivių kūrybiškumo ir ekologinių inovacijų kūrimo dirbtuvės „Eco-inkubatorius“, kuriose ryžosi dalyvauti ir VSRC Fabijoniškių skyriaus komanda „Žavūs ir drąsūs“. Jų metu mokiniams buvo pristatytas dizaino mąstysenos metodas, kuris yra itin populiarus pasaulyje. Jį taiko daugelis startuolių verslų ir pasaulyje garsių prekės ženklų, tokių kaip „Lego“, „Google“, „Airbnb“ ir „Procter & Gamble“ bei daugelis kitų. Šis metodas, ganėtinai sudėtingas, tačiau jį galima supaprastinti ir pritaikyti net mažiausiems, o didžiausias privalumas – jis leidžia spręsti naujus kompleksinius iššūkius.
Dirbdami dvejose komandose po tris, kūrybinėse dirbtuvėse jie turėjo išskirtinę galimybę susipažinti su šiuo garsiausių pasaulio prekių ženklų versle naudojamu metodu ir, remiantis juo, ieškoti inovatyvių ir netradicinių sprendimų vienai didžiausių ekologinių problemų Lietuvoje – pertekliniam plastikinių bei popierinių pakuočių vartojimui. Sprendžiant šią problemą buvo taikomi ir tokie aktyvūs mokymosi metodai, kaip: interviu, idėjų ir sprendimų generavimo, kūrimo, jų aptarimo, argumentavimo ir pristatymo.
Mokiniai atliko jiems pateiktas užduotis, atsakė į šių kūrybinių dirbtuvių iniciatorių pateiktus klausimus.