Sektorinis praktinio mokymo centras – vieta, turinti pačias geriausias sąlygas paruošti savo srities profesionalus.

Mokymo Įstaiga siūlo:

  • kviečiame įmones, besirūpinančias nuolatiniu darbuotojų kvalifikacijos kėlimu, kelti darbuotojų kvalifikaciją pagal neformalias, tęstinio mokymo ir individualias programas;
  • galimybė naudotis centro dirbtuvėmis, vesti seminarus, praktinius užsiėmimus;
  • mokymų turinys ir laikas gali būti derinami remiantis įmonės poreikiais bei mūsų mokymo Įstaigos galimybėmis;
  • kviečiame darbdavius tapti mūsų mokymo centro socialiniais partneriais – supažindinti mūsų mokinius su įmonių darbine veikla, spręsti mokinių kokybiškos praktikos bei įdarbinimo klausimus.

Išklausius mokymo programoje nustatytą teorijos valandų skaičių prasideda praktinis mokymas: pirmiausia – mokymo įstaigoje, o vėliau, įgijus būtiniausių praktinių gebėjimų ir įgūdžių, – realioje darbo vietoje. Besimokantiesiems – tai puiki galimybė išbandyti savo jėgas, pritaikyti teorijos žinias realioje darbo aplinkoje, o darbdaviams – suteikti būsimam darbuotojui praktinių kompetencijų, būtinų profesinėje veikloje, arba patobulinti kompetencijas, įgytas mokymo įstaigoje.

Darbdaviai, pageidaujantys, kad jų įmonėje profesinio mokymo centro moksleiviai atliktų praktiką, su mokymo centru turi sudaryti bendradarbiavimo sutartį.

Organizuojant praktinį mokymą sudaroma trišalė praktinio mokymo sutartis.

PRAKTINIO MOKYMO SUTARTIS

Praktinis mokymas realioje darbo vietoje turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • realioje darbo vietoje turi būti veikiantys įrenginiai, numatyti mokymo programoje;
  • sukomplektuoti reikalingi tvarkingi darbo įrankiai, kitos technologinės priemonės, asmeninės apsaugos priemonės;
  • darbo vietoje mokiniams turi būti pateikiamos darbo užduotys;
  • mokinio darbo rezultatai vertinami tokia pačia tvarka, kaip ir kvalifikuotų įmonės darbuotojų;
  • darbai, atliekami darbo vietose, turi atitikti mokymo programoje numatytų darbų įvairovę;
  • praktinio mokymo trukmė darbo vietoje iki 8 val. per dieną.

Pasaulyje jau yra pripažinta, jog pameistrystė yra vienas iš tikslingiausių būdų spręsti:

  • darbuotojų kvalifikacijų ir kompetencijų neatitikimą darbo rinkai;
  • darbuotojų išsilavinimo atitiktį šalies įmonių, ir užsienio kapitalo įmonių lūkesčiams ir poreikiams.

Ar žinote, kas gali inicijuoti pameistrystę?

Kaip vyksta profesinis mokymas pameistrystės būdu?

Kaip darbdavys ir profesinio mokymo įstaiga bendradarbiauja užtikrindami profesinio mokymo kokybę ir kokias pagrindines teises ir pareigas turi profesinio mokymo įstaigos, darbdaviai ir pameistriai?

Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus rasite (spausti čia)